tuvaemma.se
vardag - livsstil - träning

Nersparkad av en ko?..

                                                         (Lite längre inlägg)
Japp.. I måndags hade vi studiedag och jag och min kompis Yasmine tog en tur till ett väldigt fint ställe ute någonstans jag inte vet vart! men iallafall. Vi fick syn på en hage som hade måånga kossor och jag som älskade kossor ville ju gå in direkt. Det stod klart o tydligt på en skylt att man fick gå in så vi bara varför inte? 
Väl inne så står jag och kollar på en ko lite längre bort. kon börjar gå rätt fort emot mig och jag börjar ju såklart backa några steg. Kon stångar mig i magen och jag faller baklänges och slår i bakhuvudet rätt rejält. Jag fick en hård smäll i ryggen också och kunde knappast röra mig. Jag låg där och tänkte, nej nu fan dör jag. Jag kände att jag inte hade någon chans. En ko väger fucking 600 kg. Och så kommer jag där (vill inte nämna min vikt) som väger under 50 kg. Men ja. Kojäveln började stånga mig och försökte sparkas. Jag grät och skrek och jag hade mina fötter på kons huvud och försökte trycka ifrån kon. Den kon var ju inte lite stark heller. Herregud.. Sen skrek yasmine på den och då slutade den och då sprang vi upp i skogen. Jag kunde inte så och min rygg värkte sööönder. Mitt huvud gjorde så ont att jag trodde att jag skulle svimma. Medans jag låg där uppe i skogen och hade panik för att mina föräldrar inte svarade så åt kossan upp min väska och plånbok nere i hagen. Kossan spottade ut plånboken men bet sönder väskan. Yasmine kastade pinnar och sten mot kon så den gick därifrån. Sedan så sprank hon ner och hämtade mina saker, sprang upp till mig i skogen, la hetsigt ner allting i väskan, drog upp mig och sen sprang vi därifrån. FYFAN VAD ONT DET GJORDE SÄGER JAG BARA. många tycker säkert att det låter kul att jag blev nerstångad/sparkad av en ko. Men det var fan inte ett dugg kul, Jag trodde verkligen att jag skulle dö.
 
När jag kom hem spydde jag för att det gjorde så ont och nu (onsdag) är jag fortfarande hemma för att jag har så ont och jag misstänker att jag har en lätt hjärnskakning.
 
- Tuva


Anonym

Men herregud Tuva, va hemskt , du måste ju vart jätterädd. Tur att det inte blev ännu värre , o tur att kompisen var med dig .❤️

Svar: ❤️❤️
Emma & Tuva

2014-09-24 / 18:31:19

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback