tuvaemma.se
vardag - livsstil - träning

Söndags ångest?

Nopp här är det ingen söndagsångest alls faktist. Det finns en anledning... Jag har HÖSTLOOOV!!!! Äntligen lite ledigt! En vecka utan massvis med saker som ska göras. Igår så var jag ute och skulle köpa The sims 4 och det gjorde jag. Men gissa vad det krånglar. Alla symboler och själva simmarna är i grym grafik men själva bakgrunden pch resten är helt suddigt men men det årdnar sig nog. Jag hittade även denna jackan som jag seriöst inte kunde släppa! 
Asså kolla på den! Den är ju helt otrolig, men jag har ju redan min Svea jacka men den som kan få för många jackor räcker upp en hand. Nja inte så många händer uppe. Den kostade ju faktist 1799 så den var ju inte deräkt gratis men men nästa år kanske? Föreslog att detta skulle bli min julklapp men jag fick bara kommentaren "du har ju svean" av mamma. 😂 

Ha det gött//Emma❤️❤️❤️ 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback